SERVICE DESIGN – skapa värde för dina användare

Dagens lunchevent handlar om att skapa kunddriven affärsutveckling med service design. Om att förbättra kundupplevelsen genom att utveckla tjänsten för att få nöjda kunder och ökad lönsamhet.

– Det gäller att förstå kundens beteende och behov och att designa tjänster som efterfrågas av kunderna, menar Rolf van de Boel. Tillsammans med Louisa Szücs Johansson delar de med sig av sina erfarenheter inom området. Båda två är servicedesigners hos Zenit Design.

När: Torsdagen den 17 maj kl 11:15-13:15
Var: På Hansson Thyressons kontor, Norra Vallgatan 58 i Malmö

Eventet är kostnadsfritt och du får gärna bjuda med en kollega. En föranmälan krävs och det är först till kvarn som gäller.

Välkommen!

LYFT BLICKEN är samlingsnamnet för de föredrag, workshops och seminarier som Hansson Thyresson erbjuder inom patent, varumärkesskydd och annan immaterialrätt.

Frukostträff 13 maj – Gör dig redo för UPC

*” anger obligatoriska fält